I don't want to find somebody new

Hemma igen & tack för det.. Orkade inte gå mer. Sjukt störigt för att ena stunden är det typ kallt, eller iaf kyligt och andra stunden dör man av värme.. Hatar när vädret har pms & humörsvängningar haha

So.. What to do now? Ska äta och bara vila. Orkar inte ta mig någonstans idag.. Yeah, I'm lazy as hell ;)

Såg nyss dessutom att en liten butik runt hörnet här verkar behöva någon som vill tjäna lite extra ;) I'm on it! Sticker dit på Tisdag så fort jag kan för dom har ju inte öppet imorgon trist nog.. Har även en annan sak som ska göras på Tisdag men börjar tveka lite & funderar på om jag inte ska avboka.. Fast det vore ju skönt att få det gjort, men uuusch tycker inte om det ju.. Får se hur jag gör..

Skriver sen, ska ta det lilla lugna nu =)

Puss!

Robinnn
2008-07-06 @ 21:59:33

crap, no new one :( got a tear in my eye ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0