I'm back!

Har haft inofficell bloggpaus.. Har typ tappat lusten att blogga för att jag har egentligen inget speciellt att berätta.. Men snart ska man iaf gå tillbaka till det "verkliga" livet = ÅNGEST!

Sista året nu & sen ÄNTLIGEN blir det jobb, alltså pengar (tror inte att jag ska plugga direkt efter, kommer inte palla), resor, fester, nya kontakter & förhoppningsvis en bättre situation här så jag kan få dra till La LA land ;)

Har inte gjort ett skräp idag, bara varit hemma. Spelat på boxen & dött lite allmänt för att det är exakt lika varmt inne som ute, känns inte när man har balkongdörren + fönster öppet, puuh! Jag har inte ens orkat sola - skandal! Sen att ha varit på Tylösand och haft ett hav att svalka sig i var femte minut känns innegården + slottskogen trist..

Vet förresten att jag sa att nästa uppdatering blir i Halmstad men jag orkade inte uppdatera när jag var där.. Hade iaf mys & det var som vanligt skönt att vara där trots vissa saker jag inte vill ta upp.. Dom är ifs glömda nu menmen..

Ska fortsätta att läsa vidare alla andras bloggar + bilder jag har missat, har inte ens orkat kolla på andras haha =P

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0