Just dance, spin that record babe

W i s h  I  c o u l d  s h u t  m y  p l a y b o y  m o u t h
H o w ' d  I  t u r n  m y  s h i r t  i n s i d e  o u t

Yttligare en sen natt, tack för den! Har suttit & kollat på bilder och laddat ner ny musiiq =) alltså musik för er lite efterfattade ;) hähä..

Och! Jag har kommit på att jag är nog lite smått beroende av Cola, illa huh? Måste sluta kränga skit, ej bra för tänderna serru.. Liksom igår ; godis, popcorn med extra smör, cola, choklad i olika former, kaka & massa mer..

- Tur att jag typ inte kan gå upp i vikt! För varje gång jag går upp ett kilo går jag ner tre (!!), yes sir.. I'm used to it.. K i n d a'


Us girls we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable
Hard to resist so touchable


Dags att försöka sova nu va. Igår, tre jävla fjortisar stod utanför och skrek som jag vet inte vad. Hade lust att be dom hålla käften men orkade inte bry mig om såna som inte har något liv så varför ska jag ödsla min dyrbara tid på dom? Haha.. Godnatt iaf!

Puss!

SAKNAR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0