Room makeover

Puuuh äntligen klar med rummet! Har möblerat om & rensat sedan klockan halv 4! Har inte rensat bland kläderna dock, det får bli en annan dag, eller inatt om jag inte kommer kunna/vilja sova igen hehe.. Orkar inte nu iaf.. Men rummet är iaf mycket finare än innan. Tror ifs jag inte har några förebilder faktiskt för tänkte inte på det förens det ändå var för sent (så dum som jag är) och dessutom så är kameran konstig.. Men kan alltid kolla om det kanske finns ändå.. Ska iaf ta kort när det funkar på allt som jag har lovat att fota, mina nya kläder (skorna och väskan har ni sett), bh + trosor plus mig själv.. Har ÄNTLIGEN fått upp mina älskade speglar =D Fast i ena hörnet finns det inget som spegeln sitter fast i för att väggen är helt cp så skruven fastnade aldrig haha..

Ska bara ta det lugnt nu, blir väl The Hills igen =) Förövrigt så solade jag ett tag idag också, härligt trots att det blåste kallt.. Tyvärr ska det nog bli sämre väder nu till helgen igen, grr =( Men hoppas på nästa vecka!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0