Serier & kladdkaka - bästa!

Nepp jag gick inte & la mig klockan 7.. Utan klockan 6 ;) Har skitdåliga sovtider nu.. Aja, anledningen till att jag inte har uppdaterat förens nu är att jag har helt enkelt inte orkat.. Låg i soffan & kollade tv i x antal timmar, sen fick jag värsta rycket & gick upp och bakade kladdkaka som förövrigt är den godaste jag någonsin har gjort med PERFEKT kladd i! Kom & smaka =) haha

Nu snart ska jag ge serien Newport Harbor en chans. Den kallas även det riktiga OC men tror knappast den kommer leva upp till Laguna Beach och The Hills nivå! Måste komma ikapp The Hills avsnitten som går på tv nu med.. Dom var sjukt långt fram tror jag =/

Menmen.. Skriver senare!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0