Snabbis

Sen uppdatering idag men kanske inte så konstigt när man lägger sig kl 7 på morgonen haha.. Värsta var att jag inte ens var trött då utan tvingade mig i säng typ för att annars hade jag inte orkat vara uppe på dagen.. Sov fem timmar & det är bra =) Sitter och kollar på Skönheten & Odjuret på Kanal 5.. Alltså det är ju en serie, inte Disneyfilmen haha.. Bra är den iaf! Laddar ner The Hills avsnitt under tiden & har äntligen fått det att funka.. Lite trist att ladda ner bara för det tar ju längre tid än att se dom online men man får ifs bättre kvalitet =) Det går rätt fort ändå.. Två, tre avsnitt på en timme =)

Skriver senare!

Puss!


Anja
2008-07-11 @ 14:49:39

Svar:

Ja, jag också! Det vet jag inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0