Snabbis

Okej, inte uppdaterat på ett tag men jag stack ju till Lerum iförrgår typ 11 på morgonen & var med Stefan hela dagen så det är orsaken till min dåliga uppdatering.. Sov där också & igår så åkte jag till Liseberg med mamma och hennes kompis för att visa såklart, åka grejerna får bli en annan dag =) Orkar inte gå in exakt på allt jag har gjort men har haft det jättebra iaf & skönt att få komma iväg =)

Idag har jag solat, ifs inte så länge men det berodde på att jag inte orkade ligga kvar ända tills nu typ pga värmen och att jag inte kunde läsa något för orka hålla en tidning/bok upp i luften i över en timme? Neej, sååå bra armmuskler har jag inte haha =P

Ska till stan lite senare, träffa Stefan & lämna hans kort och sen kanske även träffa Emma =) Skriver senare..

Tänkte förresten lägga upp kort på tröjorna som jag har köpt men hittar inte kameran, miih =( Jaja, ska duscha nu!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0