18ÅRS FEST!

Ibland önskar jag att vi aldrig hade lärt känna varandra. Dom dagarna, stunderna, timmarna & sekunderna det gör så ont. Ibland vill jag aldrig mer se dig, hata dig för alltid och be dig dra åt helvete. Ibland vill jag alltid ha dig vid min sida, pussa på dig och säga hur mycket du betyder för mig. Jag vet med största säkerhet att det aldrig kommer bli vi två, men ändå kan jag inte sluta hoppas





VÄLKOMMEN PÅ VÅRAT 18ÅRS PARTY!

Lördagen den 30 augusti händer det!
Planera in i kalendern redan nu, för det här vill du inte missa!!

vi berättar om tid å plats till er personligen..

klasskamrater, emmas grannar och gamla klasskamrater, suss kompisar
ni alla har en säkrad plats ;)

fråga om det e nått!

Puss å kram från mig å emma!




Puss!

Robin
2008-07-13 @ 03:20:34

omg omg where's my invitation!? :D

Suss
2008-07-13 @ 15:18:20

Svar Robin: Haha it says that all of our friends are invited so come ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0