Akryl eller gelenaglar?

Argh alltsa detta tagentbordet ar helt sinnes =P Typ hoppar over bokstaver och sant.. Sjukt nar man skriver fort pa msn med, allt blir helt konstigt haha.. Blir inte ens ord av skiten haha...

Mmh, i smell panncakes iiih =)

Haha okej vi hade mkt att valja mellan vad vi skulle gora men ingen av oss orkade riktigt bestamma sig sa darfor blev det sa att vi satt kvar har. Har betat av alla bloggar och bilder nu, suttit och spelat pa king haha och pratat pa msn sjalvklart =)

Ser framemot bio ikvall iaf! Efter det skulle vi iaf till nagons syster och efter det till en klubb som heter nagot i stil med La Playa ;) Men kommer nog inte dricka for kanner att jag inte har lust att branna pengar pa det nu nar jag har sa lite kvar och sa mycket kvar att kopa..

Langtar tills Mandag da jag ska sitta i 2 timmar & bli ompysslad, iih.. Okej. Sa sag mig, gele eller akryl? Kan inte bestamma mig.. Har redan hat akryl en gang sa skulle vilja testa gele men fan.. Vet inte riktigt vad det innebar, eller jo jag vet men aaaah...

Nej, nu ska jag ga och fixa till jordgubbarna till pannkakorna =)

Puss!

spigge
2008-06-22 @ 10:32:28

Jag tycker gele... funderar själv på att göra såna=)

Suss
2008-06-22 @ 15:03:31

Svar spigge: Hahaha ofta spigge ;) Du har knappt nagra naglar ens haha =P

spigge
2008-06-22 @ 16:43:59

joo jag har ju asfina naglar, så vet inte riktigt om det behövs fixas. du får sätta in en bild så man ser om det blev fint =) o komma o leka me mej nån dag=P

Suss
2008-06-22 @ 20:41:15

Svar spigge: Jaa, lagger in bild pa dom sa fort jag har gjort dom imorgon =) Men forresten.. Varfor tycker du att jag ska valja gele? Jaa ska komma & leka med dig snart, promise! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0