Boarding Warsaw

Ar framme nu hos min syster i Warszawa! Hon ar & jobbar men kommer hem om typ 4 timmar sa darfor passar jag sjalvklart pa att uppdatera och sant sa att alla ska veta att jag lever, planet stortade inte och resan gick bara bra ;) hehe..

Blev uppraggad pa flygplatsen haha.. Varsta killen, alltsa han sag ut att vara lite loaded, borjade kolla pa mig och le och sant.. Fan vad jag hatar det haha men iaf sa efter ett litet tag log jag tillbaka.. Sen kom hans kompis och shit vad man sag att dom snackade om mig eller for hans kompis kollade ocksa och log med haha sa fult var det.. Iaf sa sjalvklart pa planet sa satte den ena sig bredvid mig och vi snackade hela flygresan, tack och lov blev det inte sa manga pinsamma tystnader, han var faktiskt ratt trevlig. Trots att det var den forsta killen jag var mer intresserad av haha.. Han kunde jag iaf inte snacka med for han satt pa raden pa andra sidan av gangen.. Fanns ju knappt platser kvar nar dom satte sig, illa ;)

Iaf sa fick han mitt nr sen och jag deras, kanske ska ses nagon dag & ga naganstans, tror inte ifs det kommer ga men loadedkillen, alltsa ni som inte forstar sa sag det ut som att han var tat, dvs much money =P Han var iaf svensk och det var ju skont att kunna snacka bade pa polska och svenska med honom.. Good guy haha..

Aja, annars da? Ar trott som stryk, sov knappt nagot inatt. Tva timmar eller nagot sant var det val sa tankte om jag skulle ta och vila lite nu. Maste nog det.. Aja, ha det sa bra ni andra iaf =) Vet inte nar jag uppdaterar nasta gang men har ju internet typ hela tiden sa det blir nog inte overdrivet sallan..

Saknar alla dar hemma redan =(

Puss!

=P
2008-06-16 @ 14:47:30

bra att du överlevde moset! handla inte för mycket grejjer till mej nu, du måste köpa nåt till dej sj oxå! ha det bäst! puussss

Suss
2008-06-16 @ 19:47:05

Svar: Haha jaa eller hur? Det var manga som ville att jag inte skulle overleva men jag klarade det ;) hehe.. Oftaaaa jag ska bara kopa till mig sjalv ju ;) och sprit och sant dar till mammut med saklart haha PUSS!

michelle
2008-06-16 @ 20:19:09

heeey tjejen! tack så mkt :) de va gulligt sagt. aah nu har jag mina egna naglar, som jag försöker jobba hårt med nu haha.. men jag har provat akryl en gång och tyckte inte om det så jättemkt för akryl spricker lätt. jag har hört att gelénaglar är mkt mkt bättre. tror de är så iaf:D kram michelle

Emma
2008-06-16 @ 20:21:01

hahaha du ska akta dig för dom där killarna! dom kommer våldta dig i en buske!! blö

hoppas du har det jättebra älskling! uppdatera massa!

å jag vill se bildeeeer!! JAG ÄLSKAR DIG <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0