Dagens i-landsproblem

Var precis pa Sadyba gallerian, den ligger precis har bredvid sa det ar gott.. Tyvarr sa finns det inte sa mycket dar for mig, iaf inte nar man gar sjalv.. Min syrra ar och jobbar eller pa universitetet haha vet inte riktigt men ska ses senare iaf..

Eeeeh.. Okej, ett stoooort problem. Jag har for lite pengar. Alltsa.. Det gick forst men jag trodde inte jag skulle hitta parfymen som jag vill ha. Fan.. Har kollat i alla mojliga parfymaffarer men inte hittat den sa trodde att jag knappast jag skulle hitta den pa Sadyba, men jo sjalvklart sa gjorde jag det.. BRA.. Sa nu har jag raknat lite och jag kommer ligga back.. Maste fan antingen be mamma satta in lite mer pengar eller ta fran mitt egna konto (om det nu gar har i Polen, har ju inte visa sa vette fan).. Men dom pengarna som ar pa mitt konto ar ju till min mamma.. Argh, blir inte bara LITE lack for att jag inte fick mina 500 som jag skulle ha.. Och nu killen som borjar pa P.. Jag ska ha 700 PUNKT SLUT! Varnade dig forut, fick inte mina pengar sa nu kommer det oka varje gang ;) Sa det sa.. Schysst att lata min mamma betala hela kalaset nar det ar liksom du som ar skyldig mig pengar..

Aja.. Som sagt, det loser sig nog.. Nu ska jag bara ta det lugnt i nagra timmar hehe.. Loggade in pa msn for en stund sedan men vafan.. Vet inte om det ar ditt internet som ar fucked up eller om du kanske blockar mig..? Fast det tror jag inte, men man vet ju aldrig =( Hoppas inte det iaf..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0