Dagens planer än så länge

Förra inlägget behöver vi inte prata om. Funderar till och med på om jag ska ta bort det.. Ifs ska man ju lufta sina tankar och sådär i bloggen men vet inte om man kanske ska akta sig för att berätta för mycket och det är nog det jag har gjort.. Får se om inlägget raderas..

Händer idag då? Nu blir jag iaf lämnad ensam hemma men drar väl ut på stan & träffar någon eller något sånt, får se.. Har ingen vidare lust att sitta hemma när det är första soldagen sen jag kom till Sverige, wooow underverk haha.. Tror dock det är för kallt för mig att sola.. Humf, måste kollas upp =)

Nej nu ska jag fixa mig och lite annat här hemma, har kläder som behövs läggas in i garderoben..

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0