Få gratis grejer! ;)

Vill ni också ha massa prylar såsom Desperate Housewives säsonger, SATC box, presentkort på MQ, 4gb ipod eller ett ps2? Gå in på http://gratisgen.se/?ref=90179 ; det är faktiskt rätt enkelt att få grejerna & ni blir absolut inte lurade! =) Har själv testat innan och fått hem saker!

Annars då? Händer inte så mycket som vanligt.. Har spelat på king & funderar starkt på ett maraton med antingen Simple Life eller The Hills! Har ju inte så mycket annat att göra just nu.. Mamma är på stan och jag orkade inte hänga med, trots att Stina-Lee är i Göteborg ;) Hade varit riktigt kul om man träffade på henne men hur stor är chansen? Eller jo, Blondinbella herself var ju faktiskt precis nedanför mig när hon var i Göteborg, yes sir! =)

Aja.. Orkar nog ändå inte gå på stan, vad ska jag ha där & göra? Finns ju inget jag vill ha.. Längtar bara tills jag får gå runt i Polens shoppingcentrum aaaah ;) Måste faktiskt inte ens köpa saker där, utan lyckan är ju faktiskt fullständig bara man får glassa omkring i deras glassiga centrum, så jääkla snyggt är det där.. Hur lyxigt låter liksom inte "De gyllene terrasserna"? ;)

Just det, måste ladda alla batterier osv så allt är klart tills jag ska packa. Man får ju inte ha på mobilen dvs sin musik på planet så måste ta med min mp3 istället.. Fast, jag har ju ett läge på min mobil som kallas flygplansläge & så googlade jag det och kom fram till att det visst är tillåtet att ha på mobilen då för alla funktioner såsom radio, sms & telefon stängs av. Det var nog bara mp3:n som funkade.. Humf, får nog kolla upp det igen.. Vet ni vad flygplansläge innebär så skriv!!


Så kan det gå när det brinner =( Tycker faktiskt synd om honom.. Jag skulle inte vilja sitta där i containern och gå igenom mina brända saker..



Puss!

Emma
2008-06-14 @ 01:35:03

hahahahhaha bilden :D hahaha.. okej förlåt jag är trött (a)



men duuu flygplansläge e va det låter som xP ett läge som man har telefonen på på flyget.. det e la typ bara musiken å bilderna som funkar..

try it? :P puuusss, love you <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0