Fran en annan synvinkel

Kom precis hem fran min systers polare, var dar och snackade om allt mojligt.. Det var kul att hora deras historier och sadar, alla har ju verkligen olika liv nu..

Idag har jag iaf sett Warszawa fran en annan synvinkel, pa cykel ;) Akte med min systers kille och samtidigt som man spanar in staden och folk saklart haha sa far man hora massa handelser och sa som bade betyder mycket for folket och for staden, alltid bra att veta! =) Akte till den sa kallade varsta delen av stan men som iaf har blivit battre.. Sag sjukt mycket hus med skotthal och sant sa det var ju lite laskigt.. Aven om det ar fint och sa i vissa delar sa finns det otroligt mycket skadade saker kvar fortfarande fran alla mojliga krig som har pagatt har.. Men jag tycker att det ar det som ar charmen med det hela..an

Alltsa har jag inte gjort sa mycket idag.. Bokade tid for manikyr, ska dit pa Mandag =) Klart mycket dyrare an nar jag gjorde det sist men det ar det bara for att det ar stan.. Fast det ar fortfarande mindre an halva priset an vad det kostar i Sverige, helt sinnes.. Trots det har valutan har gatt upp och resten av varldens valutor ner.. Sjukt helt enkelt..

Skriver nar jag far tid nasta gang =) Ha det sa bra tills dess!

Puss!

JENNA
2008-06-20 @ 10:23:08

nu har jag bloggat lite..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0