He loves every freckle, every curve, every inch of my skin

Har gått ett bra tag sen jag skrev senast haha förlåt alltså men jag har inte precis suttit framför datorn ;) Vet inte riktigt vart jag slutade men det blir säkert bra.. Eeeeh.. Okej, vad har jag gjort då? Tisdag: skola, dvs king.com ;) MYCKET bra sida.. Gör skolan en aning bättre liksom =) & sen så slutade vi iaf astidigt i Tisdags fast jag, Emma & Michael drog senare än alla andra för vi har sjukt kul med äckelsidor och såntdär.. Så åkte jag iaf in till stan och så träffade jag Stefan, han ville att jag skulle hem till han så jag drog dit några timmar senare istället och det är exakt det jag har gjort hela tiden typ.. Varit med honom, så sinnes skönt alltså.. Bara sluta tänka på allt annat som är dåligt.. Han får mig verkligen att må så sjukt bra! Är jättelycklig över att jag lärde känna honom <3

Idag iaf så började jag skolan typ 1 & det var sköööönt.. Skulle egentligen ha kommit vanlig tid men jag orkade inte haha.. Efter skolan sa Stefan att han saknade mig & att jag skulle komma hem till honom igen och sen dra & bada med hans polare, som förövrigt är lite speciella =) Men haha, man måste faktiskt erkänna att dom är roliga ändå va.. Åååh, orkar inte skriva allt haha.. Men iaf, jag har verkligen haft det underbart och man känner att det är sommar på riktigt nu =)

Imorgon: Club Nordic skumparty!! ;)

- Your lips, your eyes, your smile, your kiss
I must admit it's a part of me
You please me, completely, believe me
Like a melody ♥


Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0