Hej där mitt i natten

Man märker verkligen att det är sommar nu för jag har yttligare inte uppdaterat på år & dagar eftersom jag har haft fullt upp!


Torsdag började med en sjukt ovärd dag i skolan. Var där i 40 minuter typ & en stack jag till tandläkaren och nu har jag skavsår på min kind, TACK =( Aja iaf sen så efter skolan drog jag till Stefan igeeeen & var där en stund.. Väntade på Emma för hon skulle packa massa saker och sådär.. Sen så drog vi in till stan & hem till mig.. Började fixa oss inför Nordic - som samtidigt var sjukt bra men ändå så jävla trist vissa stunder, vill inte prata om det tack. Iaf så sov Emma hos mig & dagen efter hade vi aaasont i fötterna, skummets fel!

Fredagen åkte jag för att lösa en sak <3 & Emma hem för att packa igen eftersom hon skulle sova hos mig igen & sen efter det åkte vi och käkade middag, dvs glassbuffé för 49 kr.. LÄTT värt det, nammi! & sen så gjorde vi inte så mycket mer faktiskt.. Träffade Fridah, Emma & Olle på natten och just det.. HAHA hände helt sinnes saker på centralen någron timme innan vi träffade dom.. Tänker inte ta det här men det var jävligt fult iaf, vi typ satt & sa ba neej vi har inte träffat något vi känner igen och blablabla.. Helt plötsligt dyker ungefär 50 pers upp som vi absolut nästan inte vill träffa & det var askul faktiskt. Men BRA att man typ sitter & snackar skit och så är personerna i närheten haha hoppas dom inte hörde ;) För såg oss gjorde dom iaf inte =D Tack Michael för att jag fick gömma mig på dig & ligga under dina armar haha! Kom iaf hem vid 3, halv 4 någon gång där.. Alltså på natten, helt sjukt..

På Lördagen hade vi bestämt att vi skulle bada någonstans, fick bli Saltholmen för vi vet knappt några ställen i Göteborg.. Iaf så var det sjukt mysigt & Emma och jag låg där bland massa folk.. Jag i string & hon topless.. & så smörjde hon in mitt ass ;) grrw haha.. Senare så åkte vi iaf till henne för då skulle jag sova hos henne & då krängde vi pizza på Ancona och det var nammi & så såg vi någon asläskig person också helt seriöst en meter framför oss =/ TUR att han inte såg oss iaf! Dagen slutade med att vi åt fryst vispat ägg & kollade lite på matchen + en film och sen så smörjde vi in våra oerhört förstörda (fortfarande!!) fötter med kräm och satte på plastfolie & strumpor och sooov =)

Idag solade vi i Floda & sen stack jag hem och åt mat =) Har inte gjort så mycket ikväll iaf, tagit hand lite om mig själv. Tycker jag fan förtjänar egotime va ;) & kollat på två stycken Gossip Girl avsnitt & kommit på att jag absolut ÄLSKAR det!

Jag älskar dig Emma! Har haft världens bästa dagar med dig och är jätteglad för att jag får ha dig vid min sida

Måndag imorgon iaf & är helt ledig.. Ska väl bara ta det lugnt, skriva klart lite skolsaker & kanske sola lite. Vädret börjar ju bli sämre nu så vene om det kommer gå att sola så mycket! Sen på Tisdag är det skolavslutning + klassfest, dvs suparfest! ;)

- du har alltid sagt till mig att jag kan berätta allt för dig.. likadant som du kan berätta allt för mig.. jag kommer alltid stötta dig, oavsett vad.. vi har haft jättemånga fina stunder tillsammans som alltid kommer ligga mig närmast hjärtat. jag kommer aldrig någonsin glömma de saker du har sagt eller gjort <3

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0