I kinda like it when you do it like that

Jaha. Nu är inte det inte många timmar kvar.. Åååh, på ett sätt har jag en sån jäkla ångest & vill verkligen inte åka. Fast som jag har sagt innan är det både bra & skönt att få komma ifrån allting ett tag och att få sakna folk. Men, man vill ju inte åka ifrån dom som betyder mest för en. Det ända jag vet att direkt när jag kommer hem så ska jag vara med folk hur mycket som helst och bara njuta av livet precis så som det är just nu, för när jag tänker efter så mår jag ändå rätt bra nu. Om jag gråter, vilket numer händer ganska sällan så är det oftast av bra orsaker, hur konstigt det än låter.. Men faktiskt. Förut grät jag alltid av sorg och sånt, nu är det något helt annat..

Nu ska jag nog ifs avbryta innan det blir för djupt. Orkar inte att berätta allt jag tycker & tänker just nu för folk som läser bloggen som inte känner mig helt får ju för sig helt andra saker som inte stämmer ALLS, eeeh host vissa i Halmstad jatack.. Men som sagt, är man inte på plats och själv inte får berätta sin version, dvs sanningen och allt som hör den till så kommer folk alltid tro saker som inte är sant bara för att vissa andra ska berätta sin syn på saken som inte stämmer förresten..

Okej, hänt idag då? Träffade Stefan vid typ 3, gick för att kolla på Monster Jam, gratis inträde =) Var asball med motorcross och monstertruckar och sånt.. Bara med honom man vågar heta Julia & påstå att man ska jobba där ;) haha.. Sen så åkte vi hem till mig, käkade & sånt.. Jag började packa och usch vad jag tycker det är jobbigt.. Visste inte alls vad jag ska ha med mig.. Men nu är det nog fixat & så, iaf med kläderna.. Resten tas imorgon på morgonen & nu ska jag fixa min musik jag ska ha..

Skriver senare.. Ska försöka lägga mig snart också faktiskt..

Puss!

Rudy Alvarado
2008-06-16 @ 00:37:44

Hej Suss!



Tack för ditt inlägg på min blogg. Ber om ursäkt för att vi bara lade ner och stängde av sajten utan att direkt meddela något. Club Passion är alltså nerlagt och jag satsar på något annat just nu..



Fortsätt blogga, den e nice!



Tack återigen för allt stöd!



//Rudy Alvarado


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0