Just a regular day

Satt just & kollade på vänner, haha så sjukt ballt är det eller.. & jag är hungrig ååååh och uttråkad dessutom =(

Skulle ju ha haft klassfest igår men det blåste så jävla mycket så det blev typ inget =( Dom andra drog hem till Gisela sen & kollade matchen och sånt men jag pallade inte, kunde liksom inte andas och allt så vi får väl ta det någon annan gång istället..

Orkar inte skriva så mycket alls förutom att jag åker till Polen på Måndag! =) Längtar ju självklart men samtidigt känns det inte som att det är rätt tillfälle just nu att bara åka ifrån allt.. Jag vet att det bara är 11 dagar men alltså, det blir faktiskt rätt länge ändå.. Fast egentligen kanske man behöver ha en paus? Vet ju iaf att jag kommer sakna vissa så sjukt mycket så det kommer vara underbart & ses igen =) Och dessutom är jag inte helt off, har ju både telefon och internet där..

Menmen, ska sluta skriva nu, måste kolla upp ett par saker & sen gå ut med hunden.. Skriver sen!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0