Kvällsinlägg

Haha BRA att det har tagit mig lite mer än en vecka att lista ut hur man får bort vissa saker & ändrar i kommentatorsfältet.. Har försökt på alla möjliga sätt & även skrivit till folk och frågat men inte fått något svar som fungerar.. Grr.. Aja, nu är iaf 1 av 3 saker fixade =)

Sitter och halvkollar på en komedifilm på Kanal 9 om tre killar som klär ut sig till tjejer för att komma in i någon College society klubb eller vad nu allt sånt där heter hehe.. Det är ganska överdriven & inte så sjukt bra..

Annars har jag faktiskt spenderat min dag framför datorn med knappt någon som har uppdaterat, sååå trist =( Men nu är iaf klockan 22 och ska nog sova snart för har inte lust att lägga mig sent idag igen och vakna 12:30 ungefär haha..



Älskar det dom har på sig.. Skulle kunna döda för Nicoles outfit men jag VET att på en själv skulle det bara se förjävligt ut =/

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0