Loser - just not good enough

Har suttit & kollat på Sex and the city som jag skrev innan & guuud vad jag vill se filmen igen! Så sjukt underbar är den! Efter det blev det filmen Loser som går på 3an nu men den är nog inte tillräckligt bra för att fånga mitt intresse trots att jag knappast har något annat att göra.. Har gett den ungefär 100 chanser hehe..

Ingen aning vad jag ska göra nu.. Mamma & hennes kompis sitter och snackar här i vardagsrummet där jag för tillfället även sover så jag kan inte gå och lägga mig.. Såå, Simple Life kanske? Fast har egentligen ingen lust just för som jag skrev innan så vet jag redan vad som händer.. Även fast det är oerhört kul & dom är dom bästa chicksen trough all time!


Tog denna en morgon i Polen =)



Puss!

jonathan
2008-07-01 @ 08:31:39

snygg tröjja russinet;)

Suss
2008-07-01 @ 12:33:37

Svar Jonathan: Haha joo jag vet, erkänn nice ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0