Mohippa & shoelove ;)

Humf.. Where to start?

Joo, igar da sa var jag pa mohippa.. Planerna andrades lite sa forst gick vi pa bio, pa Sex and the city - sjuuuukt bra film.. Maste erkanna att det falldes en tar eller tva =P Kande igen mig sa sjukt mycket i vissa scener, och NEJ det var inga sexscener jag kande igen mig i haha ;) Tanker inte beratta vad som hande for vet att manga fortfarande inte har sett den sa vill inte forstora for er men tveka inte iaf! Ga och se den med en gang! =)

Sen efter filmen skulle vi hem till den blivande brudens syster, hon bodde sa javla fint forresten.. Alltsa heelt sjukt fint. Blev fan paff :O Det var ju inte stort men shiiit.. Jag ska bo sa har jag bestamt. Fick sjukt manga bra ideer till min egna lagenhet. Allra mest vill jag latt bli inredare men har inte det som kravs tror jag tyvarr =( Ska anda kolla upp det om det kanske gar ;) Alskar ju sant.. Aja.. Vi at iaf massa plockmat, drack och pratade. Det var trevligt! Sen sa drog vi som jag sa till La Playa, ganska ballt gjort for det ar ju som det later.. Pa stranden liksom.. Men fanns ju vissa grejer dom hade kunnat gora annorlunda men det ska vi inte ta nu for det ar anda inte intressant att lasa om hehe.. Jag tog iaf en Martini dar och sen efter det sa drog vi vidare till Melody eller Melodia hur fan det nu an blir haha.. Dansade & blev saklart uppraggad tva ganger och hade sjukt mycket blickar pa mig.. Nastan jobbigt fan att dom inte fattar nar alla tjejerna star i en klunga liksom shit.. Aja, tack och lov var det ingen jobbig som inte ville dra ;)

Kom hem nagon gang vid 4 kanske? Nar vi kom hem var inte min systers kille hemma sa vi drog dit han var och det slutade med att vi somna nagongang runt 6 & vaknade halv 2 =P

Tankte aka till alla gravarna idag men pallade inte for att vi vaknade ju sent och sadar sa darfor satt vi hemma i nagra timmar och sen drog jag & min syster till stan.. Vi kopte: 3 par skor (skulle kopt 1 par till men dom hade stangt sa det blir imorgon!), bikini, linne & tidningar.. Det var nog allt.. Inte sa mycket alltsa =) Men jag kommer iaf lamna Polen med 5-6 par skor =D & sa antagligen med en Louis Vuitton vaska.. Lyckan ar fullstandig!

Lagger upp bild pa allting senare eller imorgon! Ska kopa mer imorgon juu hihi.. And get my nails done, iiih =)

Inatt sover vi iaf hos min syster sa kommer vara lattare for mig att fa tillgang till datorn hehe..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0