Onsdag i Polen

Okej, dagen kortfattat da.. Vaknade skitsent, kl 12.. Var ju tvungen att fa sova ut och dessutom sa tror jag att jag ska forsoka lagga ner det dar med att lagga sig sent, fast tror det blir svart idag for min systers polare ska komma hit.. Behover ju saklart inte sitta med dom till 3 pa natten men man vet ju aldrig haha..

Aja, efter jag hade vaknat sa stack jag sjalv iaf till en galleria och kollade runt dar ett tag. Sag ett par skor jag sag igar men var inte sa saker pa om dom var snygga men joo idag tyckte jag det.. Sa kanske blir tva nya par ;) Har raknat pa hur mycket mer jag ska kopa och jag kommer ha sjukt lite pengar kvar och det ar ju en vecka kvar.. Hmm, kanske be mamma satta in mer? =P

Iaf efter det sa akte jag hem igen och at mat, sen akte jag & min syster for att traffa hennes polare & bada.. Skitkul var det =) Sa nu ar vi iaf har hos henne och vantar pa resten..

Forresten sa ska jag fa aka motorcykeeeeeel snart! =D Sa att jag ville det idag och hennes ena polare har det sa ska se om jag kan fa gora det snart.. Hoppas, iiih..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0