Polen - forsta kvallen

Sitter just nu och vantar pa min syrras kille som skulle ivag till sig och hamta massa saker infor var filmkvall.. Var for en stund sedan i Sadyba shoppingcentrum och kopte massa gott till ikvall, typ chips, godis, cola och choklad och sant dar, nammi =) Har redan typ bestamt pa ett ungefar vad vi ska gora dom kommande dagarna vilket kanns bra sa man inte bara far en massa dotid.. Fast det kan man nog aldrig fa har for far man det sa ar det bara att sticka till ett av galleriorna ;) Loooooves it!

Ska fixa mina naiiiils ocksa iiiih, det ar nog det viktigaste & det maste goras! Sen funderar jag pa om jag ska ta & kolla om jag ska pierca mig i orat har med, det ar ju billigt sa kanske kan passa pa? Alltsa jag vill pierca mig i tragus.. Ni som inte vet vart det ar far kolla upp det sjalva for jag kan inte forklara haha..

Aja.. Nu ska jag ga och vara social med min syster ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0