Polen, mitt älskade land

Är hemma från Polen nu.. Var i Sverige vid 11 tiden imorse.. 3 timmar försenad.. Först när jag kom till flygplatsen i Warszawa <3 så fick jag reda på att flyget var försenat 2 timmar ungefär.. Sen när vi väl satt i planet så fick vi reda på varör det var försenat & det var att Warszawa hade flygförbud på natten så dom kunde inte landa i Polen eller något, fattade inget haha.. Men sen iaf när vi skulle starta så var det massa fel på säkerhetssystemet eftersom dom trodde att någon antagligen hade använt mobiltelefon ombord & japp, mycket riktigt. Dom två som satt bredvid mig ringde varsin gång, jävla salak.. Dom äventyrar ju allas säkerhet.. Iaf så tog det sjukt lång tid innan dom kontrollerade planet helt och hållet igen och tankade om och därför blev planet yttligare en timme försenat, aaaargh.. & jobbigaste var att jag heeeela tiden hade känslan och tanken av att jag inte borde sitta på det planet hem.. Alltså inte bara just det planet vid den tiden utan överhuvudtaget & jag ångrar fan nästan att jag inte gick av! Kom till Sverige med gråten i halsen.. Vill inte vara här! Lider som fan.. Något riktigt skumt har hänt alltså. Har hemlängtan, fast till Polen.. Kanske blir bättre om jag försöker träffa folk och så men jag mår knappast bra nu alltså.. Jag måste tillbaka.. Älskar det landet och jag älskar folket! Har lärt känna så jävla många bra personer där och jag har verkligen haft det underbart!!

Kan inte vänja mig vid mitt tagentbord, skriver fortfarande o istället for ö osv.. Får ändra hela tiden haha =P Och alla symboler är på heelt andra ställen vafaaaan, skitstörigt haha..

Sen dess att jag kom hem har jag iaf packat upp, vilat och varit hos brorsan & umgåtts.. Alltså inget speciellt.. Vill träffa folk så jag kan slippa tänka på massa skit! Får väl göra det snart.. Blir nog inget imorgon dock för mammas kompis från Warszawa hälsar på oss & imorgon ska vi ha värsta heldagen typ.. Orkar egentligen inte men det är väl bättre än att vara hemma & må dåligt..

Blir nog bättre snart iaf! Ska sova nu så jag inte är övertrött imorgon.. Natti, natti!


Why the fuck are you hurting me so much? I can't stand it..
Don't fucking talk shit about people and then it's suddenly okay..
And don't say that I'm the one and that you will always love me cause you don't love me! I can feel it..

Puss!


JENNA
2008-06-28 @ 10:17:56

kommer du från polen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0