Still jumping, six in the morning

Haha snackade nyss med världens kille.. Vet inte ens vad jag ska säga. Fick mig ett gott skratt iaf! Han påstod att jag drog alla över en kant, men ursäkta mig men vem var det som lät kåt och sådär från första sekunden när vi började prata? Och likadant förra gången vi pratade haha..

& förresten.. Är det verkligen BARA jag som sitter uppe nu och uppdaterar? Människor, get a f-cking grip, det är ju sommarlov hallå? Var är alla? Heeeelt dött.. Okej jag vet, klockan är halv 3 och jag borde verkligen sova men jag orkar inte. Vad gör det om hundra år? ;)

Lyssnar på gamla låtar nu & det inkluderar Dirrty, daaamn vad jag älskar den och henne! Hon är ju bara bäst ;)



Har egentligen så mycket att säga till världen nu. Ska till stan imorgon och kolla lite affärer och köpa sånt min systeryster vill ha.. Hon vill ha liiite svennemat medans jag vill ha MYCKET polskmat <3 Så sjukt gott är det och åh vad jag längtar! Sen när jag kommer tillbaka vill jag softa hemma lite och sen åka till Skåneland & till min Fridah, träffade ju henne en natt förra veckan och sa ju att jag skulle ner till henne!

En sista gång: SVERIGE ; UPPDATERA NU FÖR FAN, jag är jätteuttråkad! =(


We've had our times of ups and downs
But after all it's worth it
You're the one that makes my world go around ♥

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0