The good one, or the bad one?

Nej alltså jag bli faktiskt galen! Otroligt hur mycket vissa människor kan ändra sig. Konstant, fram och tillbaka. Dom blir visst aldrig nöjda?

Förövrigt har jag inte gjort ett skit idag.. Har haft jättetråkigt & försökt leta upp bilder på par men hittar knappt några bra.. Den här dagen suger apa. Bokstavligt..

- men jag är lycklig när jag är med honom. när jag inte är det, det är då det är fuckat.
ser du inte att han manipulerar dig?

På ett sätt känns det rätt men fan, samtidigt finns det så mycket mer hos folk än vad man tror.. Det kanske är den som ger råden och sådär som har fel denna gången och kanske den personen som inte ser sanningen?

; jag vet ärligt talat inte..

F-CK vad jäkla svårt det ska vara!

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0