The Guru

Sitter och kollar på film, The Guru på 5an.. Haha lite konstig film men samtidigt smårolig =) Huvudrollen är iaf värsta sexgurun, eller han är inte det egentligen men låtsas som det haha..

Neej har inte speciellt mycket att säga nu.. Skulle bara uppdatera lite för jag skriver nog inte mera ikväll, är rätt trött & så.. Imorgon ska det iaf börjas packa lite smått och växla pengar.. Måste skriva lista på allt jag ska ha också så man inte köper massa onödigt krafs, 20 kg är iiiiiinte lätt att hålla! =( Snålt tycker jag..

Puss!

Elina
2008-06-13 @ 22:16:32

Kanske har lite tråkigt nu också eller? ;)

Emma
2008-06-14 @ 20:22:49

haha jag såg oxå den filmen xP den va ball :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0