Tomorrow it is!

Schalla schalla..

Nej jag vet inte haha.. Vaknade en stund sen, äntligen fick man sova ut utan att någon slår en i ansiktet ;) HAHA nej skoja men okej. Det var rätt skönt, men jävligt ensamt bara =( Sitter iaf här nu i soffan och äter frukost, nammi.. Kom på att jag har rätt mycket att göra.. Alltså, jag tänkte egentligen vakna typ 10 och börja med en gång men sov ju till nästan 12, argh!

Ska snabba mig nu, skriva packlista lite typ. Måste ju komma ihåg allt som ska med ;) & sen börjar jag fan packa på en gång. Kommer ta aslång tid annars.. Sen kanske jag drar ut någonstans, till stan eller Lerum eller något om jag har tid/lust. Måste ju ändå sova tidigt, ska liksom gå upp typ 5 på morgonen imorgon! =/ Första gången jag flyger själv, iiih =)

Aja, måste sätta igång med alla saker nu..


Warszawa <3 =)



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0