Brand både i en lägenhet & på mig haha

Är hemma från Halmstad! Kom hem igår kväll med världens jävligaste bränna, har bränt hela ryggen & bakbenen. Gör så sjukt ont & igår ville jag bara lipa.. Tack och lov är det liiiite bättre idag fast jag har typ velat svimma hela dagen =/ Går nog över om några dagar iaf! Gjorde inte såå mycket i Halmstad iaf.. Var med Alex & Nathalie som jag skrev och på Lördagen kollade jag på när han spelade match & sen så åkte vi till hans pappa, förresten är pappans unge världens sötaste! Alltså jag hatar egentligen bebisar/barn men det finns undantag! Hon är ju så sjukt bedårande så det finns inte haha.. & sen igår så åkte vi iaf till Tylösand och det var där jag brände mig, jävla salak! ;) haha och så badade jag =) Iiih, kallt som satan först men det blev riktigt härligt sen..

Som sagt.. Gjorde inte så mycket igår kväll då, låg bara & kollade på tv:n för att försöka fokusera bort smärtan och sen gick jag och la mig. Vaknade dock innan halv 1 på natten av en motor som brummar som tusan eller vad man ska säga & när jag väl fick upp ögonen så ser jag att hela mitt rum är fyllt med konstiga lampor och sådär. Och istället för att kolla ut lugnt genom fönstret kände jag faktiskt hur paniken grep mig och slet upp persiennen och då ser jag, nedanför huset stod det tre brandbilar, två polisbilar och en ambulans.. Så brann det iaf i huset mittemot.. Så sjukt läskigt!! =/ Tack och lov var det tydligen iaf ingen som kom till skada! Dom hade fått larmet väldigt snabbt så dom hann släcka branden innan den spred sig till närliggande lägenheter! & det som är det läskiga är att det hände ungefär samma sak i Vasastan några timmar tidigare.. Fast i Vasa så var snubben hemma i sin lägenhet när det började brinna men det var dom inte här, så jag undrar hur faaan kan det börja brinna då? Okej om man glömmer tex spisplattan på men det luktar ju bränt och ryker från den efter bara 5 minuter! Fattar inget.. Aja, tur iaf att ingen kom till skada som sagt! Sen efter var det värsta gulligt, det kom ut en kille med typ kaffe och kaffekoppar till poliserna och brandmännen som var kvar hehe..

Ska plugga lite nu, har saker som inte är klara än! Och förresten så får jag G i idrott fast att jag inte gjorde provet =D

Puss!

Emma
2008-06-02 @ 22:57:46

ooooch du har köpt biljetter??? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0