Spending money is my thing ;) haha

Idag har vi gjort maaaassor.. Forst akte vi till min systers & hennes killes universitet, min syster skulle ha nagot prov eller sadar sa hennes kille visade runt mig pa hela campus och lite utanfor, spannande & kul =) Sen efter nagra timmar sa akte jag och min syster till de gyllene terrasserna ;) jag kopte bikini, linne och sminkborttagning for min var slut.. Tog bild pa linnet.. Inte pa bikinin sa tyvarr ni desperata som ville se ;)

Ignorera att mitt face + ogon ser ut som apa pa bilden, fattar inte hur man gor om sant i mac =P Det ar inte jag som ar viktig pa bilden utan linnet..



Efter det skulle vi ga pa World Press Photo, det var asballa kort och historier.. Iaf sa var vi vid typ, eeeh.. Kulturpalatset heter det om man oversatter det.. Kan tyvarr inte lagga in bild pa hur det ser ut for den har salak datan funkar inte, forst gick det bra att oppna filen men nu kan man helt plotsligt inte det? Fattar inget haha.. Skitsamma.. Det ar iaf sjukt stort och hogt. Kan testa lagga in en bild pa det en annan gang om jag kommer ihag..

Aja.. Efter utstallningen gick vi en snabbis till en marknad eller vad man ska kalla det. Det ar iaf massa smaaffarer under tak.. Det finns sjuuuuukt mkt bra och snygga saker dar sa det ar inte skabb =) Hittade en vaska och skor som jag nog ska kopa.. Eller skorna ar jag hundra pa att jag ska ha men vaskan, njaa vet inte riktigt. Far se..

Sen ikvall da? Satt och raderade sms i tva timmar, kuuuul.. Nej men jag hade inget att gora och shiit vad det behovdes! Hade sa mkt skit sa pa mobilen och nu har jag verkligen kvar det basta av det basta ;)

Imorgon ska vi sooofta pa stan och sen bada =) I min nya bikini, fett het ar den.. Varsta lowcut haha.. Bara vissa som far se den dock, grrw ;)


; Nar jag kommer hem ska jag ge dig en riktig ********* ;) LANGTAR!

Puss!

Robin
2008-06-18 @ 00:53:49

holy crap suss! <3 pictuuuuuure! just how i know and like you :P haha

Anonym
2008-06-22 @ 19:19:45

Oj, den skriker fjortis.

Suss
2008-06-22 @ 20:44:10

Svar anonym: Nej den skriker inte alls fjortis :) Om du tycker det sa vet du knappt va for klader fjortisar har. Pastar du alltsa att ett plagg som ar dagens mode for linnen ar fjortis? Jisses, man marker ju att du vet mycket ;) Moget att vara anonym dessutom.. Sta for vad du tycker istallet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0