Varldens basta upplevelse

Nej jag ar inte dod, lever an haha.. Har bara inte haft tid riktigt att sitta framfor datan.. Okej sa en snabb uppdatering.. Mandagen har jag redan berattat om sa da tar vi Tisdag..

Eeeeh.. Haha meen vafan kommer inte ihag.. Jag har for mig att jag akte till en galleria iaf haha. Jo, det tror jag att jag gjorde.. Gick runt dar och skulle kopa mer underklader. Lade undan dom for att kunna fa rabatt, min syster kanner namligen en som jobbar i den affaren men fick nyss reda pa att hon inte hade kopt dom.. Schysst =/ Sa jag far val aka dit fort som fan eller nagot, maste ha dom! Eller okej nej bra, fick annu mer nyligen reda pa att hennes kompis anda ska kopa dom at mig, harligt!

Efter det akte jag och min syster till hennes farmor eller vad det blir haha.. Var dar hela kvallen & kakade sjukt gott =P

Igar akte vi till Grodzisk dar de flesta i slakten som inte lever langre ligger =/ Sa jakla konstigt att inte traffa mormor.. Humf.. Aja, sen sa grillade vi och sant.. Traffade dom jag traffade pa flyget till Polen och en annan.. Gick pa promenad typ halv 2 pa natten, kom hem halv 4 =) haha

& idag da.. Jag ar kar, punkt slut!

Akte motorcykel, sa javla underbart aaaaaargh =P Min syrras kompis har ju en.. Skrev om det forra veckan & igar fragade dom mig om alla planerna jag hade med min Polenresa var uppfyllda & da sa jag jo nastan, forutom att jag vill aka motorcykel hehe ;) Akte sjalvklart en san snabb, lovely! Kanslan nar han accelererade, aaaaaah kan inte ens beskriva det sa sinnes det var!

Har inte mycket mer att saga nu, sista kvallen i Polen och ja det kanns faktiskt lite trist.. Kanns inte som att jag ska aka hem imorgon pa morgonen.. Hade faktiskt kunna stanna kvar nagra dagar till men tror knappast jag anda hade orkat det.. Har haft underbart kul iaf och det var verkligen en upplevelse att aka hit sjalv! Har traffat underbara manniskor & tror jag ska fraga mamma om jag kanske kan komma nagon mer gang i sommar =) Fast da ar inte min syster hemma men det gor nog inte sa mycket hehe har ju klarat mig nagorlunda bra sjalv da och da ocksa ;)

Skriver senare for har battre tillgang till data och internet senare!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0