You and I know, without me there's no you

Åhnej, nu sitter jag här igen.. Klockan är halv 12 & jag har en känsla av att det blir några timmar till eftersom jag precis satte mig, huuuuumf. Har ingen lust att somna halv 4-4 inatt igen haha..

Så vad har jag gjort idag då? Jo som jag skrev igår så var jag på stan en stund, kollade grejer till min syster mest faktiskt och såklart skor till mig själv. Men ja, finns ju sjäääälvklart inte några alls! Får bli i Polen istället =) Iiih inte många dagar kvar nu!! =D Sen är jag heeelt off bara med min syster i 11 dagar ;) HÄRLIGT!

På tal om Polen.. Kollade på matchen, vilket jag aldrig gör annars typ. Har ALLTID sagt att Polen suger i fotboll men idag gav jag det en chans ändå.. Humf.. Straffen blev ju såklart till för att Österrike vet att polacker har kort stubin & hett temprament och därför kaxade dom så polacken drog i hans tröja och det resulterade då i en straff.. MOGET att utnyttja vårat temprament sådär va ;) BRA vinnare ni är Österrike. Hah' fuck you!

Hoppas nu att det händer något roligt imorgon, pallar inte vara på stan och pallar inte vara hemma..

Puss!


ANJA
2008-06-13 @ 00:45:32

Svar:

Jaså? För jag läste i tidningen att den precis kommit ut på svenska.

ANJA
2008-06-13 @ 01:01:46

Svar:

Men öh? Aja, glad så länge jag har boken iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0