you're that kinda guy that blows my mind <3

Förlåt för den riktigt dåliga uppdateringen idag men har gjort massa saker.. Först så sov jag typ till halv 12 & sen hade vi tvätttid och så solade jag i några timmar =) Sen skulle jag äta pannkaka nammi ;) och dra & kolla på en lägenhet som faktiskt var fin & jag hade lätt kunnat tänka mig bo där.. Fast det blir nog inte av ändå. Iaf så åt vi sen hos min brorsa och softade där & nu är jag hemma iaf! Och äntligen har jag lyckats beta av alla blogginlägg + bilder som folk har lagt upp de senaste dagarna jag har varit off & jag lovar. Det var så sjukt mycket, fick typ huvudvärk haha..

Skolavslutning imorgon jaaaa =D & på kvällen är det ju fest, fan att vi ska vara ute bara.. Känns nästan som att jag funderar på att skippa det bara för jag vill verkligen inte bli mer sjuk & imorgon ska det vara mycket sämre väder! Aja, får se hur jag mår imorgon..

Nej, nu ska jag faktiskt bege mig mot sängen.. Håller på att dö av alla mina blandande grejer jag har fastnat i & så är jag jättetrött =( Fast vill inte sova ensam.. Hatar det!

; när du tar min hand i din, är jag lyckligare än någonsin!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0