Fuck me, I'm famous

Har solat nuuu första gången här i Linné, solade på innegården - gick finfint fast man kände sig lite uttittad ibland haha men äsch.. Skitsamma =P & så har jag bokat solarium tills imorgon 10:10, har velat sola där i tre månader nu men alltid skjutit upp det..

Gött att det är Torsdag - yttligare en vecka som snart är slut och yttligare en vecka närmare sommarlovet & två veckor i Polen med syster =)

Hade som sagt NP idag i Matte B & jag tycker inte att vi ska tala om det punkt slut!!

Ska äta nu, nammi =)

Puss!

Diana
2008-05-09 @ 00:36:15

Nej jag tror inte det, den var ganska tjock o jag hade tänkt ha den som sommarjacka typ. Jakten går vidare :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0