Godmorgon bloggen!

Yttligare en värmebölje dag? Helt sinnes, när klockan var typ halv 8 så var det 19 grader!! Lite synd faktiskt att jag ska sitta på en buss när de bästa soltimmarna är men aja, det gör väl inte så mycket ändå?? Måste ändå akta mina ben & rygg för joo självklart så brände jag mig där igår =( Gör alltid det.. Men blir ju brunt sen iaf =D Fast det är jävligt skadligt att bränna sig först men äsch, sååå mycket var det inte..

Aja, har typ packat klart nu och det är så sjukt gött att bara ha med sig typ linnen, kjolar och sådär! =) Jag bestämde redan innan jag packade att jag inte ska ta med mig några jeans alls! Inga tjocktröjor heller haha.. Det kommer liksom knappast bli kallt, blir bara varmare & varmare för varje dag & i Halmstad är det ju helt sjukt, dom har typ iaf nästan alltid bättre väder än i Göteborg.. Menmen.. Göteborg är ändå bäst, ingen protest! ;) haha

Nej, nu måste jag packa resten, fixa klart mig, gå ut med korven & äta! Ska gå typ 11:15 eller något!

Skriver om jag har tid i Halmstad! Ha det bra alla iaf! =)

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0