Hemma idag!

Hade världens jobbigaste natt alltså =( Orkar inte gå in så mycket på detaljer men jag kom iaf inte upp i tid idag & när jag vaknade så skulle jag ändå missa idrottsprovet (som var det viktigaste idag i skolan), hoppas jag får göra det en annan dag.. Jag menar, man har ju alltid rätt till det? Kan inte bara vara jag som missade det liksom, så är det aldrig i klasser haha..

Har inte skrivit sen Tisdags för har haft mycket att göra.. Kom hem typ halv 1 på natten i Tisdags för det var en olycka & så vid Sahlgrenska sjukhuset, någon tjej som var sjukt full på spårvagnen så hon var helt medvetslös och sådär. Lite läskigt ändå.. & sen så gick jag till skolan igår då och efteråt så när jag kom hem solade jag en stund & sen så stack vi för att kolla på lägenheter. Dom var väl sådär.. Men idag är jag iaf hemma så kan blogga igen =) Ska försöka ta lite kort också, har ju köpt nya kläder & sådär som jag kanske kan lägga upp, och dessutom så har jag ju färgat håret! Luktar så sjukt gott, trots att det var två dagar sedan, sinnes!

Ska nog till Halmstad imorgon också.. Åker klockan 12 antagligen.. Humf.. Har ju grejer där nere jag måste hämta & lite andra grejer att reda ut. Blir nog... skoj...

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0