I'll take you higher

Haha har inte gjort något av det jag tänkte göra förut, alltså duscha, skriva på mina engelska och svenska grejer eller kolla på lägenheten. Kom nämligen på att det är smartare att duscha imorgon på morgonen för då vaknar man bättre, plugga kan jag göra någon annan dag (Erhm, vilken? Inte många dagar i skolan kvar haha) & lägenhetsvisningen blev inställd för min brorsa var fortfarande kvar i Stenungssund där han jobbade idag, illa.. Men ändå lite skönt att få vila iaf.. Ska ner snart & hämta väskan.. Ska börja packa imorgon på morgonen istället & försöka lägga mig tidigt idag. Måste bara boka biljett!

Jag ÄLSKAR min nya foundation! Den är helt stunning & ett plus är att den inte är från något dyrt märke utan helt enkelt Nivea. Så tur att jag äntligen vågade gå & fråga dom på Åhléns om tips på foundation för min hy. Man vinner mycket på det! Att jag inte gjorde det förut, rent av idiotiskt! Iaf så är det Nivea Beauty Lift nr 30



Nepp, nu ska jag faktiskt hämta väskan.. Ingen skola imorgon, 3orna tar ju studenten!! =D Grattis! Bara ett år kvar nu för mig & sen blir det rena rama partyveckorna både innan balen & studenten och efteråt! ;)

Puss!

Emma
2008-05-30 @ 02:31:17

DU SKA FESTA SÅ JÄVLA STENHÅRT TILLS DU DÖÖÖR MED MIG^^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0