Ja, jag försöker undvika sängen & alla måsten haha

Haha har fortfarande inte gått och lagt mig, sinnes.. Har verkligen noll lust till det men jag vet att jag ändå måste för det är ju trots allt skola imorgon.. Blää, orkar inte =P

Sitter & dricker vääärldens godaste te just nu, smakar precis som i Polen & längtar så mycket!! Det första jag ska göra när jag kommer dit är att fixa naglarna! Kommer kosta ungefär 200 kr & det innebär förlängning av antingen gelé eller akryl + dekorationer ;)

Pratade med Emma förut med & det är skumparty i Slottskogen (Slottsskogsrinken) den 5:e juni, Club Nordic arrangerar detta & sjääälvklart ska vi gå! Ingen tvekan! Sen får vi se om det blir 30:e maj (Kullaberg) & 14:e juni (Club Passion) dessutom.. Mycket på gång nu, and i love it!

På tal om love(s) it, längesedan man såg Simple Life.. Får köra maraton snart igen va! =P

Näpp, nu blir det nog sängen.. I think ;) Äsch.. Får skylla mig själv om jag är trötter imorgon.. Natti natti iaf.. För eller senare haha..

Puss!


Lovisa
2008-05-19 @ 07:18:43

Oj, okej! Lycka till då! :)

Vad händer idag? :)

Lovisa
2008-05-19 @ 16:50:59

Okej, lycka till med att plugga lite då! :)

Jag ska plugga nu, men först ska jag koka lite te och ta mig en smörgås! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0