Kissie & Fanny

Alltså.. Snälla tjejer, visa fan att ni inte är 12 år längre! Det som ni håller på med är verkligen heeelt sinnes. Tjafsar som fan om inget alls egentligen =/ Synd ifs att folk ska behöva ljuga maximalt om allt i sitt liv men har man valt att göra det så får man väl ändå skylla sig själv sen när alla vänner lämnar en & man står ensam kvar?? Aja, sak samma. Jag kommer iaf fortsätta läsa bådas bloggar för jag tycker dom är underhållande på olika sätt. Synd bara att vänskap ska behöva sluta på ett sådant hemskt sätt.. Snackar såklart om Kissie & Fanny för den som inte förstått det..

Aja, detta tog upp ganska mycket tid att läsa igenom ungefär över 300 kommentarer på bådas bloggar men hade inget bättre för mig ändå haha.. Finns ju inget på tv alls, usch usch.. Neej, ska snart ta & försöka sova trots att jag sov i ungefär två timmar för inte längesedan! & just det ja, SKÄRPNING med frukost! Har slutat äta den totalt typ =/ Not good.. & maten i skolan slinker inte ner så lätt heller, herregud haha.. Jaja, blir väl bättre så småningom..

Puss!

me
2008-06-02 @ 14:04:42

fan jag står på kissies sida aifl, precis som tjejen som gjort parodi på fannu.. http://www.youtube.com/watch?v=ZDyFZhpFzJE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0