Klippa mig??

Är hemma nu, fast med min brorsa & hans tjej och deras kompis.. Ska käka tårta snart =) Fast den är typ förstörd med jävla sprit fan också.. Kan ju bli gott men tror knappast det, argh!

Färgade aldrig håret, vene varför. Dom var så jävla sega bara haha men ska iaf bli på Tisdag, aja gör ändå inget för då håller det ju bara längre ;)

& just det, jag ska nog klippa mig! Fast det ska inte bli än, miiih.. I så fall blir det såhär kort tror jag!! Så sjukt stor förändring men alltså, jag vet inte.. Fan.. Kommer bli mördad av vissa om jag ens rör mitt hår 1 cm ;) hahaha



     


Puss!


Robin
2008-06-03 @ 15:11:33

wow.. you really ARE the cutest! <3 my susscutiie =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0