Let's pretend that I moved on

- jag har kommit på att jag har sjuuukt gröna ögon när jag gråter =(

Äsch.. Fick iaf reda på matte provet idag! Ville inte alls veta & mitt hjärta bankade som faan när vi skulle gå till läraren, men jag klarade mig faktiskt =) Fick 14/3 dvs 14 G poäng (gränsen för G var 12 G poäng) och 3 VG =) Har aldrig hänt innan & jag var heelt säker på att jag skulle få IG..

Har dessutom dagens Tajms imorgon fast istället för att vi börjar 8:20 börjar vi 9:30, härligt men man kommer ju få mycket mindre tid på sig att hinna klart med tidningen men det ska nog gå ändå! Jobbigt bara att behöva vara i skolan till typ 20:00, men jag kommer gå vid 18:00 för tänker inte betala min resa hem ;)

Just det, på Fredag är det feeest =D Äntligen får man dansa igen haha har längtat efter det så sjuuukt mycket! =P

Aja.. Ska vila lite mer nu för det förtjänar jag fakiskt ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0