Modellbild on meee & dagen med Emma <3

Ska ta vid där jag slutade skriva igår.. Efter skolan så stack jag & Emma hem till henne för att hämta saker, hon skulle sova hos mig ju efter Gbg party & så efter det drog vi hem till mig & åt och fixade oss, snygga blev vi såklart haha =) Aja, så shakade vi iaf på Gbg party & sen blev det Lördag.. Vi drog till stan & kollade på dom som sprang Göteborgsvarvet, duktiga var dom såklart. Jag blev liksom trött av att bara kolla på dom haha..

& där hände fan roligaste sakerna.. Vi går upp på Avenyn & så ser vi på andra sidan (såklart) Polly, Dumle, Tutti Frutti & Kexchoklad stånd typ & jaaa vad tror ni? Sjäääälvklart så springer ju alla på vägen mellan oss och godiset så vi kunde inte komma över =( Iaf så skyndar vi oss upp för Avenyn & ner på andra sidan för att upptäcka att vi inte kan komma över den vägen heller!! Men iaf så hittade vi en lucka och sprang över, hehe ;) Så tog vi choklad, nammi =) & sen så ser vi förresten ballonger som Kristdemokraterna delar ut & Emma ba: Haha Kristi himmelfärd =D =D hahaha knäckte mig typ!

Har ÄNTLIGEN hittat en klänning/tunika som jag vill ha! Finns på Gina & är så fin så =) Tror faktiskt jag ska ta den färgglada =)

Aja, iaf så har jag lagt över mina modellbilder nu men orkar inte lägga upp alla än, hihi.. Lägger in en av mina favoriter iaf =) Hope you like it! Kommer självklart lägga ut mer!! & såklart är upplösningen sämre nu bara för att blogg.se inte kan klara av bättre...



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0