My magic doctor made them so they always look great

Sitter i soffan & rensar datan lite, gött med ombyte & sitta här lite =)

Kollade på Just my luck förut, sjuukt bra film. Fast ifs, säg EN film jag inte tycker om som Lindsay Lohan är med i! , whatever om hon är trash då & då. Vem är inte det ibland? ;)

                                  ; You say that I am your girl, a gourgeous million dollar pearl

Har egentligen inget speciellt att säga förutom att jag inte pallar gå & lägga mig, saknar fan nätterna då jag bara satt uppe & kollade på film, snackade med folk & larvade mig!

Huuumf, nej jag ska nog faktiskt bege mig mot sängen snart ändå för kan inte ligga & sova hela dagen imorgon ändå.. Kanske tar med mig datan och kollar på film, Paris Hilton nästa ;) & sen kör vi en Lohan-rulle till haha OFCOURSE med godiiiis, choklad, nötter, cola and so on =P

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0