Nej, nu ska jag faan skärpa mig!

Haha jaha.. Då har det typ gått över en vecka sedan jag bloggade senast.. Var ju i Halmstad Onsdag - Lördag & sen festade jag Lördagen med Emma <3 & sen softade hela Söndagen.. Så därför har jag inte precis orkat uppdatera men nu ska det bli ändring! Har ju nationella i matte b på Torsdag och efter det när jag slipper sitta & plugga varje dag kommer det bli mycket mer inlägg! Lovar! ;)

Aja.. Sitter i skolan nu iaf & har inte gjort något speciellt idag precis.. Ska hem snart & äta pannkakor och sen plugga matte - IGEN! =( Menmen, vill man klara provet första gången utan att göra omprov så får man faaan kämpa!

Så tror inte precis att jag skriver ikväll men imorgon iaf! =)

Puss!

matilda
2008-05-06 @ 14:43:57

ha en bra dag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0