Newfucked!

Är i Halmstad nu.. Har inte gjort så mycket, var på donkan <3 förut & åt VÄRLDENS godaste Big Mac, shiiit jag skojar inte.. & sen så stack vi till havet, gick runt lite där. Var lovely! Blåste så sjukt härligt.. & så har jag sjungt på världens volym haha.. Jag som inte ens kan sjunga =D BRA!

Nu väntar vi iaf på Alex & Nathalie, dom ska kolla på talangfinalen men jag ska göra något annat. HATAR talang! Okej, jag skoja.. Jag ska också kolla på det men kommer inte intressera mig ett skit. Är bara med dom & kollar på det för att hålla dom och mig själv sällskap och vara trevlig..

Club Nordic, iiih! Längtar så sjukt mycket. Vill dansa nuuuuv! Ska ligga under skummet med någon! ;)

... Alltså med Emma då ;) hahaha

Puss!


Emma
2008-05-31 @ 04:43:34

haha va faan e det för en rubrik då???? :O :O



å lätt att vi ska ligga i skummet ;) LÄTT <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0