Söndagens äventyr haha

Sjukt snabbt Söndagen gick! Ifs så är det väl inte så konstigt när man hade massa Gossip Girl avsnitt & titta på samtidigt som man fixade massor med datan, hehe.. Men jag är nöjd med dagen idag, gick ju ut på att vila & vad har inte jag gjort i extremfall? Haha.. Hmm, imorgon. Usch ja.. Tidig dag as usual men dagen börjar iaf med ett yoga pass, TACK vikarien vi hade förra gången som ska säga till den riktiga läraren att vi hade spinning fast vi inte hade det ;) haha

Gör inget speciellt nu, halvkollar/lyssnar på Power of 10, men så fort Sanningens ögonblick kommer ska jag byta kanal. HATAR det programmet! Orkar knappt gå in på varför, men alla som kan tänka logiskt borde förstå varför!

Aja.. Har iaf bokat min biljett till Polen nu.. Ska till min syster 16/6 =) Självklart i Warszawa! Ska bli jättekul, ser verkligen framemot det! Ska åka själv också.. Min syster, så söt som hon är, har redan planerat vad vi ska göra osv =)

Skriver väl senare!

Puss!


THOWE
2008-05-18 @ 21:15:03

svar; det var en skolresa, men en i klassen fick itne åka för sina föräldrar och det var bara vi elever som skulle åka.. ja lång historia men det var hans klanteri iallafall.



söt profilbild:)

Lovisa
2008-05-18 @ 21:39:26

Okej. Vad kul att fotograferas, var det någon tidning du fotograferades för eller är du en modell eller något sådant? :) Låter kul i alla fall! Då förstår jag om det var svårt att välja outfits!

Jag brukar ha svårt med det vissa dagar eller veckor.. Då jag känner mig lite osäker på mig själv, men oftast så är jag säker och då har jag inga problem att välja fritt i garderoben - tar det första bästa! :)

Ha en trevlig kväll du med! Jag ska snart krya ner med en engelskabok som ska vara klar imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0