To the world you are someone, and to someone your are the world <3

Jahapp.. Såå vad jag har jag gjort nu senast jag bloggade? Varit med Stefan, solat & var med Pernilla igår på kvällen =) Det var trevligt att ses igen, pratade om massa saker & sen så spelade vi ps haha =P Så igår var ändå en rätt bra dag - speciellt om man jämför med hur dagen började imorse =( Som sagt, jag tänker inte skriva allt som händer här i bloggen för jag vet inte till 100 % vilka som läser min blogg så tänker inte avslöja för mycket privata saker, tyvärr.. Menmen.. Efter morgonens händelser försöker jag inte tänka på det utan bara gå vidare och tänka på andra positiva saker & människor som jag VET betyder allt för mig & alltid kommer finnas där utan tvekan!

Menmen, nog om sådant nu, dagens planer: sola!

Puss!


Emma
2008-05-11 @ 22:39:26

talk to meeeeeee!!

dessutom är jag en sån person som alltid finns där för dig.. alltid! för jag älskar dig som fan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0