En ursäkt för att inte plugga

Sitter och försöker skriva min engelska.. Alltså det är sjuuukt svårt, kommer aldrig på något ju =( Men det måste göras så får väl bli skitdåligt resultat då, åååh..

Kom precis på att jag har en lektion till efter denna! Hade totalt glömt av det.. Orkar inte!

Men åh! NEJ nu får det fan vara nog om skolan & skit. Blir GALEN på allt nu.. Vill så jäkla mycket saker jag inte kan få.. Alltså, eller få & få. Jag vet att jag har dom sakerna men det är fortfarande inte tillräckligt, faktiskt. VARFÖR kan jag inte nöja mig med det lilla jag har när jag vet att det finns många som skulle kunna döda för att få vara i mina skor..? Hoppas verkligen att denna svackan går över snart! Förhoppningsvis är det just bara en simpel liten svacka.. Fast även om det är det så känns det hemskt när man inte mår så bra och inte vet vad man ska göra åt det. Jag tror faktiskt ändå att jag bara behöver lite ledighet och få kunna vara med vänner & familj jag tycker om. Sommarlovet kan inte komma mer passande än nu!

Aja.. Bal ikväll då för Lerums gymnasiums treor! =) Ska nog dit med Emma, hoppas bara att det inte regnar & är sjukt kallt.. Vi ska ju stå ute & kolla på allas klänningar och sådär. Synd bara att det är knappt någon man vill se =( Mycket roligare förra året då det var massor med folk man "kände" ;) Åh! & varför gick man inte året innan liksom? Helt sinnes, vad fan tänkte jag med då? Blir arg på mig själv faktiskt.. Hoppas iaf att det inte är pissväder på våran bal =) Då kommer jag veeerkligen lacka! Har varit skitväder nu två år i rad ändå haha..

Nej, nu måste jag faktiskt försöka mer på engelskan.. Wish me luck ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0