Vänersborg

Måste snabba mig nu! Pappa kommer om några minuter & hämtar mig, så drar vi till Vänersborg! Vet inte när jag kommer hem till min brorsa så vet inte när jag kommer skriva, men ha det bra!

Synd att jag inte kan mobilblogga =( Eller jag tror iaf inte att jag kan det..

Puss!

Jennica
2008-05-24 @ 16:01:01

Hej! O tack för titten :)

Ja det är fruktansvärt att somna så där.. förstår inte dem som tycker det e skönt, man mår ju bara dåligt när man vaknar. typ yrsel o huvudvärk, bläk :)

Japp, det är en hel Polly-påse i :) Har aldrig testat den, hittade receptet på en matblogg (www.matplatsen.org) så kolla där :)

kram

Jennica
2008-05-24 @ 16:01:32

väldigt söt blogg by the way :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0