We look so good together

Du ser så kär ut..
 - ja men jag är ju det!


Miiih, har solat nu i några timmar & är röööd haha =D Eller typ till hälften iaf, är alltid blandat röd/brun, schnyyggt ;) Nej men det blir ju alltid bättre sen =) Orkade iaf inte ligga kvar där mer, borde ändå ha vänt på mig & solat ryggen och bakre benen men jag hade faktiskt string på mig & sen så hade jag ingen som kunde smörja in mig, så det får bli en annan gång.. Men tydligen inte imorgon för det ska bli sämre väder denna veckan =( Synd..

Läste ungefär 200 sidor också i en bok som jag har läst i typ 1 år eller okej, lite mindre iaf. Men jag är sämst på att sträckläsa böcker, förutom Nicole's bok ; fast det kanske inte är så konstigt?

Nej men nu ska jag ta & vila lite så får vi se hur kvällen blir.. Skola imorgon =( Få reda på Matte B provet imorgon =( Vill inte men jag kommer känna mig tvingad att gå dit - ska gå dit sist av alla så får vi se hur andra reagerar för man vet ju vilka som ligger på ungefär samma nivå som en själv. Kommer börja gråta, jag lovar!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0